Guia dels millors restaurants de l´Alt Empordà

Club Sibarita (Espa�ol)
Club Sibarita (Catal�)
Club sibarita

Restaurant Amiel & Molins

Pont de Molins (Girona)       www.amielmolins.com
Tel.: 972 529 358

Cuina mediterrània d'excel.lent qualitat, fruites, verdures, carns i peixos acompanyats amb un bon oli d'oliva son els seus plats estrelles a uns preus molt raonables. La seva carta de vins es satisfactòria. Terrassa sobre el riu.

Menú: 20.00.-€   [Carta, a partir de: 25.00.-€]
Valoració dels Sibarites.....
Valoració dels Usuaris.......

Comentaris dels Sibarites.

710       09-05-2011 00:00

RESTAURANT AMIEL&MOLINS, UN ESPAI PER ESTAR BÉ I PER QUEDAR BÉ

Una vella caserna de la Guàrdia Civil de finals del XIX situada a l’antiga carretera principal de la Jonquera, a Pont de Molins (Alt Empordà), és avui un restaurant de primera que treballa amb cuina casolana adaptada als temps actuals, cuidant especialment els productes de base, que són fruits de la terra de temporada, així com la presentació dels plats, subtil però minuciosa. Rere el nom d’Amiel&Molins hi ha un equip d’autèntics apassionats de la cultura culinària i la gastronomia que es deleixen traspassant els sabors de la terra al plat, perquè saben que l’entorn natural que els acull es pot mastegar, es pot degustar, es pot assaborir intensament i, fins i tot, pot arribar a emocionar.

De l’antiga caserna, que manté encara les seves parets de pedra vella i les voltes originals, s’ha transformat una balconada en un espectacular mirador penjant damunt el riu Muga que és el racó més encantador del local, tant de dia com de nit. En aquest petit i inèdit escenari, els plats reposen damunt les estovalles blanques com quadres frescos acabats de pintar, i les copes de cristall acullen les canviants tonalitats dels vins a causa dels raigs de llum que travessen vidriera endins. A l’interior, una sala d’ambient rústic  permet degustar cada plat amb una sensació diferent, la de la pedra centenària assentada damunt la terra, la mateixa que dóna els fruits que vesteixen els plats que es poden gaudir.

Creatives amanides, excel·lents peixos i carns, exquisits foies o arrossos i fideuades amb regust tradicional empordanès són tan sols unes de les moltes propostes que ofereixen, tant a la carta com al menú, sense oblidar una extensa proposta enològica que recull totes les denominacions d’origen espanyoles. I, al final del trajecte gustatiu, fruites, pastissos, gelats i sorbets artesans dignes per cloure una carta d’autor que, segur, escriurà alguna pàgina de la història de la nostra gastronomia.

Amiel&Molins és un nou espai gastronòmic per descobrir ideal per a aquells gurmets exigents que tant valoren el continent com el contingut, un restaurant per estar bé i per quedar bé, amb un tracte personalitzat impecable i una relació qualitat-preu més que equilibrada.

Amiel&Molins obre les seves portes de dimarts a dissabte al migdia i a la nit, i els diumenges al migdia. Els menús s’ofereixen a un preu de 18 euros per persona.

-----------------------------------------
Ambient perfecte.
Atenció al cliente: Molt atents.
El personal es molt simpàtic.
Presentació dels plats: Perfecte!.
Relació Qualitat/Preu: Molt bona.
Carta de vins: Bona varietat.

Valoració general: Molt recomanable.

Afegir un nou comentari:

ClubSibarita es reserva el dret d´eliminar tots els comentaris que resultin ofensius o inadeqüats.
Els camps amb * són obligatoris.

Nom *
Comentari *

Entri el codi de seguretat que veu a la imatge (Captcha). Aquest codi assegura que sigui una persona qui omple el formulari, evitant la recol.lecció automatitzada de dades.
Nova Imatge
Quality Web