Guia dels millors restaurants de l´Alt Empordà

Club Sibarita (Espa�ol)
Club Sibarita (Catal�)
Club sibarita

Restaurant Ca La Maria

C/ Uniò, 5
Mollet de Peralada (Girona)       www.restaurantcalamaria.net
Tel.: 972 563 382

L'ambient és agradable i familiar. Els plats són els típics de la cuina empordanesa: platillos, rostits, plats i verdures de temporada, peix de la costa, bolets, i la caça: porc senglar, llebre, perdiu... Assortiment de postres casolans.

Valoració dels Sibarites.....
Valoració dels Usuaris.......

Comentaris dels Sibarites.

Siena72       08-01-2011 00:00

Restaurant situat al centre del poble de Mollet. Sala menjador àmplia però amb les taules distribuides per mantenir una certa intimitat. Molta afluència de gent del sud de França, savis coneixedors del bon menjar que s'ofereix a la nostra comarca.

Temperatura de la sala adecuada. No massa còmodes les cadires, és més recomanable la zona de seient sofà.

Mentre anem llegint la carta , ens conviden a un pica pica d'olives, patates xips i pa amb tomaquet. Les suggerències de temporada , com les carxofes o l'arròs a la cassola de conill , ens fan anar rumiant. Una carta extensa i repleta de plats de cuina catalana , barreja de propostes de pagès, de mar, de muntanya, sempre amb el regust dels plats que s'han cuinat tota la vida per les nostres àvies.

La sorpresa me l'he endut al mirar la carta de vins. He de remarcar que m'agrada que un restaurant de l'empordà ofereixi d'entrada un gran assortit de vins de la zona. Crec que no tenim res a envejar a altres denominacions d'origen. Dins la carta de vins negres descobreixo un cabernet del Mas Coll de Roses. Quins records em venen al cap. Els meus avis Pere i Lola, foren els masovers del Mas Coll fa una pila d'anys enrera. Jo encara en tinc molt bons records de fer trapelleries amb l'avi per les vinyes del Mas. El vi no és res de l'altre mon, però el record ho compensa.

Ens decidim per un esmorzar de pagès , a base de trinxat de verdures amb xuia i all-i-oli. Molt bó. També demanem els cargols a la llauna acompanyat de tres salses (all-i-oli, tomata, i vinagreta). Molt bons també. La vinagreta em recorda el vinagre que fèiem a casa l'àvia a la bota on s'anava afegint els restes del vi d'anys anteriors. Esplèndid.

Com a plats forts, jo em decanto per l'arròs a la cassola amb conill i bolets. Per fi trobo un lloc on puc demanar arròs per una persona, i em serveixen una racció molt generosa presentat en la propia cassola. Tastem també les costelletes de cabrit, molt encertadament acompanyades d'escalibada tal com ens recomana el cap de sala.

De postres un generòs carretó de flams, pastissos, puddings, etc... Bona presentació i bona qualitat.

Ara ja puc reconèixer que anteriorment havia visitat diverses vegades Ca la Maria, i he de dir que les dues últimes vegades no vaig menjar gens bé. Això em feia ser una mica reticent a la nova visita. He de dir, que Ca la Maria , torna a formar part del meu cercle de restaurants , perquè avui he tornat a sortir satisfet del dinar.

Bon tracte. Gent de casa.

Ambient normal.
Atenció al client: Normal.
Al personal li manca una mica de simpatia.
Presentació dels plats: Normal.
Relació Qualitat/Preu: Normal.
Carta de vins: Bona varietat.

Valoració general: Recomanable.

Afegir un nou comentari:

ClubSibarita es reserva el dret d´eliminar tots els comentaris que resultin ofensius o inadeqüats.
Els camps amb * són obligatoris.

Comentari *

Entri el codi de seguretat que veu a la imatge (Captcha). Aquest codi assegura que sigui una persona qui omple el formulari, evitant la recol.lecció automatitzada de dades.
Nova Imatge
Quality Web