Restaurant La Muga

Carrer major 26
Vilanova de la Muga (Girona)       www.restaurant-lamuga.com
Tel.: 972.673.296

Aquest restaurant és una masia centenària, reformada l'any 2002, envoltada de més de 2000m² distribuïts entre aparcament, jardí i jocs infantils. El local està dotat d'un porxo cobert a l'exterior. A l'interior trobem quatre sales, respectant la distribució original de la casa.

AniS71       27-01-2010 00:00

Restaurant familiar de cuina tradicional però acurada.
La carta disposa d'una bona varietat de plats.
Durant la setmana i, tant al migdia com al vespre, tenen un menú que inclou aperitiu amb pica-pica, un primer, un segon, postres, vi o cava i cafè a 20 euros per persona.

Al disposar d'una zona enjardinada és un bon lloc per famílies, batejos, comunions, etc.

Ambient molt acollidor.
Simpatia del personal: Normal.
Presentació dels plats: Normal.
Relació Qualitat/Preu: Molt bona.

Valoració general: Recomanable.

09-01-2014 00:00   Pere
Bon restaurant, bona cuina i gent molt amable. Recomano el formatge de cabra al forn amb melmelada i de segon espatlla de xai al forn, genial !. Hi tornaré.