Restaurant Bon Retorn

Av. Barcelona, 36
Figueres (Girona)       www.bonretorn.com

L’atmosfera càlida de la seva decoració així com el deliciós servei en l’elaboració i presentació dels plats fan del Restaurant Bon Retorn un punt de trobada inexcusable per als habitants de la zona i visitants de l’Alt Empordà. Igualment, el restaurant compte amb tres àmplies sales amb una capacitat de fins 250 persones que permeten acollir celebracions i banquets.

[Carta, a partir de: 25.00.-€]

27-10-2011 00:00   maite
productes de molt bona qualitat, gran selecció de vins i postres, personal molt amable i molt bon tracte