Restaurant Sí Kim

C/ Moxo, 89
Empuriabrava (Girona)       www.sikimempuriabrava.com
Tel.: 972 453 314   649 976 883

Zona “Restaurant”: cuina mediterrània i de creació, on es marca un estil propi i únic a Girona. Es pot trobar tot tipus de producte, de gran qualitat i fresc, i amb servei amable, atent i personalitzat.

Menú: 12.00.-€   [Carta, a partir de: 18.00.-€]

Tinc715       16-02-2014 00:00

Restaurant atípic tant en la seva decoració com en la seva filosofia, l’ambient és molt agradable i s’agraeix que el so de les TV que hi ha a banda i banda estigui apagat. Ens porten dos propostes per escollir: a la carta i/o tapes, trobem a faltar una explicació una mica més detallada del ‘sistema’ per part del cambrer.

El primer que ens sorprèn és que no ens porten cap carta en català, avui dia i segons per a qui pot ser una ofensa; també varem trobar que la imatge de les cartes no es corresponia amb l’estil net i innovador que transmet el conjunt del local. Deixant de banda aquests detalls, el menjar és realment exquisit i amb una relació qualitat/preu molt acceptable. Alguns varem demanar plats de la carta i d’altres es varen decantar per les tapes (amb 4 tapes per persona varen ser suficients), fent el promig del total el sopar ens va sortir per 23 euros/persona.

Un cop vist el ‘sistema’ crec que el més recomanable és agafar unes quantes tapes de primer per anar picant entre tots i de segon que cadascú esculli un plat de la carta.
I tornarem !!!

Ambient molt acollidor.
Simpatia del personal: Normal.
Presentació dels plats: Normal.
Relació Qualitat/Preu: Molt bona.