Guia dels millors restaurants de l´Alt Empordà

Club Sibarita (Espa�ol)
Club Sibarita (Catal�)
Club sibarita

BoiaNit

Cadaqués (Girona)       www.boianit.com
Tel.: 972258651

Un espai de tertúlia obert al mar que forma part del paisatge de Cadaqués, des del 1947. El Bar Boia és un tradicional punt de trobada de la societat cadaquessenca. Amb l'arribada dels primers turistes es va convertir en un espai de tertúlia on aquests es barrejaven amb gent del país. Molts personatges il.lustres s'han assegut en aquesta talaia privilegiada de la badia de Cadaqués. Artistes com Salvador Dalí, Man Ray, Marcel Duchamp, Richard Hamilton, John Cage i Merce Cunningham, Antoni Pitxot, Joan Josep Tharrats, Ràfols Casamada o Francesc Català-Roca. Escriptors de la categoria de Gabriel García Márquez, J.V Foix o Josep Pla. Actors com Kirk Douglas, Yul Brynner o Fernando Rey, i protagonistes del món de l'òpera com Ainhoa Arteta, Josep Carreras, Victòria dels Àngels i Xavier Montsalvatge entre altres. Manel Vehi és el nou plançó de la nissaga fundadora del Bar Boia. Malgrat la seva joventut, ha pogut gaudir d'una formació privilegiada a cura dels millors mestres de l'hosteleria contemporània. Va fer el primer aprenentage al costat de Ferran Adrià i Juli Soler al ja mític El Bulli. Ha treballat al Tickets-BCN i el 41º amb Albert Adrià i els germans Iglesias, completant la seva experiència internacional amb estades a establiments de gran prestigi, a l'Aviary de Chicago, amb Grant Achatz, , el Jaleo de Washington, amb José Andrés , i el Soeta de Brasil, de la mà de Bárbara Verzola i Pablo Pavón. Aquest any 2013 ha passat l´hivern assessorant la cocteleria de l´hotel Sheraton Escazú a San José de Costa Rica. Una vegada a Cadaqués, Manel comparteix amb nosaltres una extensa carta de cocktails i combinats que revelen, alhora, la seva experiència adquirida i un esperit creatiu que ens reserva moltes i agradables sorpreses.

Valoració dels Sibarites.....
Valoració dels Usuaris.......

Comentaris dels Usuaris.

24-07-2014 00:00   Joaquim3
ostres!! jo hi he estat aquí!! hi havia un ambient increible, uns coctels que no trobes a un altre lloc, unics a l'Empordà! Molt recomanable.

Afegir un nou comentari:

ClubSibarita es reserva el dret d´eliminar tots els comentaris que resultin ofensius o inadeqüats.
Els camps amb * són obligatoris.

Comentari *

Entri el codi de seguretat que veu a la imatge (Captcha). Aquest codi assegura que sigui una persona qui omple el formulari, evitant la recol.lecció automatitzada de dades.
Nova Imatge
Quality Web