Restaurant The Orange Kiwi

Passeig Marítim s/n
Empuriabrava (Girona)       www.orangekiwi.es

Orange Kiwi es transforma a la nit, guarda la seva assolellada terrassa per al dia següent i acomoda un ambient nocturn fresc i divertit. Un ambient íntim, amb la millor música, les millors copes i tot això sense, per descomptat, tancar la cuina. I per si això fos poc, preparem festes especials, actuacions en directe i moltes altres sorpreses que no revelem perquè ... perquè són sorpreses. Orange Kiwi no deixarà de ser el teu local preferit només perquè sigui ja de nit.

Menú: 12.00.-€   [Carta, a partir de: 16.00.-€]

29-01-2014 00:00   marta
l'Orange és un dels restaurants que magrada anar, per el seu estil, les seves vistes, i la relacio qualitat preu és molt bò.